خبط بالعقل.. بعبع الثانوية العامة يضرب امتحان الفيزياء والطلاب عوزين ينتحروا..اقتصاد قطر في خطر.. البرتقالة البرتقالة لو عاوز تخس في رمضان

الأحد، 11 يونيو 2017 08:00 م
خبط بالعقل.. بعبع الثانوية العامة يضرب امتحان الفيزياء والطلاب عوزين ينتحروا..اقتصاد قطر في خطر.. البرتقالة البرتقالة لو عاوز تخس في رمضان
خبط بالعقل
فاطمة ياسر

 

 

100 ألف مصري يعمل في قطر يسائلون أسئلة لوزيرة الهجرة والإجابة مش موجودة

لو جينا مصر هنرجع قطر إزاي؟..طب لو  عوزين ننزل مصر من قطر هنعمل إيه والخطوط الجوية مقطوعة..أسالة كثيرة تراويد عقل أكثر من  100  ألف مواطن مصري يعيش بقطر.. تقلت وزيرة الهجرة 100 ألف شكوى من المصريين منذ قطع العلاقات مع قطر..طب ما هو الصحيح دية  هتيجي زيارة لبلادها إزاي؟.. وهيرجوا لشغلهم إزاي؟.. في حاجات مبنفعش منتكلمش فيها دية حاجات لازم نفهمها..ففهمونا بقي..

الدوحة ترفع اسعار الفائدة لمواجهة استنزال الاحتياطي النقدي

الاقتصاد القطري ينهار.. نعم بتقولوا ايه؟؟ اقتصاد قطر بينهار..والدوحة ترفع أسعار الفائدة لمواجهة استنزاف الاحتياطي النقدي..يعني الشعب القطري هيتشرد  وهيموت  من الجوع زي الشعب السوري؟.. عمتا من حفر  حفرة لأخية وقع فيها..

بعبع الثانوية العامية يضرب امتحان الفيزياء

بعبع الثانوية العامة مطلع عين الأهالي والطلاب..إنهاردة كان عندهم إمتحان الفيزياء التي عصفت بأحلام طلاب الثانوية..إمتحان جيه فوق مستوي الطالب الممتاز لدرجة إن الطلاب فيهم حالات إغماءات وصراخ وانهيار وإصابة 40 طالبة داخل اللجان بالمحافظات وكان في  طالب بالإسماعيلية حاول الانتحار وهو بيقول "غششونى وإلا هموت نفسى".. والطلاب: الامتحان يحتاج 10 ساعات..السؤال بقي إحنا لية بنعمل كدة في أولادنا؟.. بجد حرام إللي بيحصل فيهم دة بيتعقدوا أكتر ما هما معقدين..أصل ثانوية عامة دية تعتبر إيه بقي بعبع..


عشان تخس في رمضان كل برتقال وليمون و بطيخ وتفاح

نصيحة علي الماشي.. لو عاوز تطلع من رمضان خاسس..أبعد عن الكنافة بالنوتيلا والمانجو والهري دة.. وخاليك في الفواكهة الطازجة المفيدة لصحتك.. هتعمل إيه بقي؟.. الليمون يفضل شرب مزيج من الليمون والعسل علي الريق.. شرحتين من  البطيخ بعد وجبة الإفطار..الموز يحتوى على أكبر قدر من النشا القابلة للذوبان فيشعرك بالشبع..الجريب فروت يحتوى على كميات عالية من الكربوهيدرات ويحد من إختزان الدهون بالجسم.. البرتقال يحتوى على كميات عالية من المياه وعدد قليل من السعرات الحرارية..وأخيرا التفاح من أهم الفواكهة الغنية بالكثير والكثير من العناصر الهامة للجسم ولا تساهم في زيادة الوزن عليك تناول ثمرة منه يوميا..أقعدوا بالعافية..

 

 

 

 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق