"السولية" يرد علي التنمر ضد ابنته: ايه اللي يخلى ( بني آدم ) خنزير ممكن يبص على لبس طفلة

السبت، 11 يوليه 2020 01:50 م
"السولية" يرد علي التنمر ضد ابنته: ايه اللي يخلى ( بني آدم ) خنزير ممكن يبص على لبس طفلة
عمرو السولية

حالة من الغضب انتابت لاعب النادى الأهلي عمرو السولية بعد التعليقات السخيفة التي جاءت من عد من متابعيه علي موقع انستجرام والتي هاجموه فيها بسبب ملابس ابنته ليلي " الطفلة التي لم تبلغ من العمر 3 سنوات " والتي وصفها البعض بأنها " ملابس غير محترمة ".

 

ورد  السولية علي التعليقات الغريبة بأنه سيتقدم ببلاغات ضدهم. وكتب عبر حسابه بموقع انستجرام، " ليلى بنتي عندها ٣ سنين و نص (لسه قالعة البامبرز من كام شهر) الكلام ده بيتقال على طفلة !! ايه اللي يخلى ( بني آدم) خنزير ممكن يبص على لبس طفلة ويركز غير أنه فعلاً خنزير ؟! ايه المرض ده !".

 

وأضاف السولية في تعليقه ، "دول اللي لما بيكبروا بيكونوا مغتصبين ومتحرشين واللي بنخاف على بناتنا وأهلنا ينزلوا الشارع عشان ميتعرضوش لأذاهم، اتمنى الشيوخ اللي بيبرروا للتحرش و لبس البنت يكونوا مبسوطين دلوقتى و هما شايفين اللي بيحصل".

 
 
 
عمرو السولية عبر انستجرام
عمرو السولية عبر انستجرام

وتابع، "قررت اتقدم ببلاغات لأصحاب الكومنتات دى عشان اللي زى دول مينفعش يكبروا وسطنا قررت احمي بناتي اللي لسه مشافوش الدنيا وللأسف خايف عليهم يشوفوا كمية القرف و الاشمئزاز ده ".

عمرو السولية  (2)

 

عمرو السولية  (1)

الجدير بالذكر أن " السولية " شارك متابعيه وجمهوره عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي انستجرام صورا جديدة برفقة ابنته ليلى معلقه عليها :"كل شيء بالنسبالي".

ونشر عمرو السولية صورا جديدة برفقة ابنته ليلى من جلسة تصويرية، لاقت تفاعلا كبيرا من المتابعين على المنصة الاجتماعية.

 

 

 

 
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق