«الموديل هي اللي طلبت».. مصور "سيشن اللبن" يكشف التفاصيل

الثلاثاء، 26 يناير 2021 10:35 م
«الموديل هي اللي طلبت».. مصور "سيشن اللبن" يكشف التفاصيل
موديل

الرغبة في تصدر البحث على وسائل التواصل الاجتماعي، قد تدفع البعض لارتكاب أفعال "شاذة"، ولا تتماشى مع قيم المجتمع المصري، وهو الأمر الذي يعرض العديد من مرتكبي هذه الأفعال للمحاكمات والسجن. واستمرارًا لهذه الحالة، ظهر على وسائل التواصل الاجتماعي جلسة تصوير تعرف باسم "سيشن اللبن".
 
وكانت قد شهدت وسائل التواصل الاجتماعي، حالة جدل واسعة إثر نشر صور جلسة التصوير الشهيرة بـ"سيشن اللبن".
 
وهو الأمر الذي تفاعل معه المصور إسلام رمزي الذي قال: "أنا ندمان إنى وافقت أصور السيشن ده، وشوفوا شغلى مفهوش حاجة تضايق حد، ده كان طلب الموديل وأنا نفذت".
 
وتابع رمزي: "الموديل هى اللى طلبت الفكرة بالكامل، وكانت عاوزة تنفذها، أنا مصور وشغلى أنفذ كلام العميل لأنى باخد أجر على ده" وأردف: "غلطت إنى نشرته، أنا شيرته على جروبى ومكنتش عارف أنه هياخد كل الضجة دى، لإن فى غيرى وقبلى مصور نفس الفكرة". 
 
وكانت موجة جديدة من الغضب تفجرت على السوشيال ميديا بسبب جلسة تصوير استفزازية اشتهرت باسم "سيشن اللبن" تظهر فيها موديل شبه عارية يسكب عليها الحليب، وهاجم المستخدمون القائمون على الجلسة وطالبوا بمحاسبة القائمين عليها على غرار سيشن الأهرامات. 
 
وقال إسلام: "كمصورين بنصور أى حاجة مدام برغبة وطلب العميل أو العميلة، لكن فعلا ما عدوك إلا ابن كارك، السيشن اتنشر من أغلب المصورين اللى شاركوه"، وتابع: "أنا مابسعاش للتريند، ولا يهمنى أكون تريند، أنا اللي عملته إني نشرت شغلي ومش صح إني أعمل كدة في السيشن ده". 
 
 
94412-سيشن-اللبن
 
99700-[gsm-jw,dv
 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق


الأكثر تعليقا