شريف منير تعليقا على رسالة زوجته لورا عماد لابنتيها: "اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد "

الإثنين، 22 أغسطس 2022 01:43 م
شريف منير تعليقا على رسالة زوجته لورا عماد لابنتيها: "اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد "
الفنان شريف منير
ريهام عاطف

تصدر الفنان شريف منير التريند علي محرك البحث جوجل، بعد الخلافات التي أثيرت بين زوجته لورا عماد وبناته وأنتشار أنباء عن طلاقهما، وأمام التصريحات من كلا الطرفين خرج الفنان شريف منير عن صمت ليعلق ""دي أمور عائلية.. وأنا مش هتكلم فيها".
 
شريف ولورا
شريف ولورا
 
شريف منير ولورا عماد
شريف منير ولورا عماد
 
رسائل لورا عماد لابنتيها
 
كانت بداية الازمة داخل عائلة الفنان شريف منير بعد أن وجهت الفنانة لورا عماد، رسالة لابنتيها "فريدة وكاميليا" ، عبر حسابها بموقع "إنستجرام" مصحوبة ، بمقطع فيديو يجمع ابنتيها مع والدهما وهم يتناولون الطعام في أحد المطاعم، وعلّقت:"رسالة إلى بناتي (فريدة وكاميليا).. بما إنكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما اديتكم عمري وصحتي وحبي واهتمامي وضحيت عشانكم كتير!! وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم بأصحابكم بأمهات أصحابكم يشهدوا بإن أنا كنت أم عاملة إزاي!".
 
رسالة رولا عماد
رسالة رولا عماد
 
أضافت: "بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة! وهقولكم حاجة واحدة بس! اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد! بتمنالكم كل خير وصحة وإن ربنا يهديكم في يوم من الأيام! بس ربنا موجود وكبير قادر على اللي عمل فيكم كده إنه يرده ليه في يوم من الأيام! مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي".
 
رد أبنه شريف منير
علي الجانب الاخر ردت كاميليا شريف منير، على رسالة والدتها  الفنانة لورا عماد ، التي وجهتها لها ولشقيقتها "فريدة" ، عبر حسابها بموقع "إنستجرام" وعلّقت قائلة: "عمرنا ما بعدنا عنك وغير كده أنا كنت لسه قاعدة معاكي امبارح ومكنتش عارفة إنك كنتي بتفكري في كده".
 
رد كاميليا
رد كاميليا
 
وردت والدتها عليها قائلة: "أنتم عارفين كويس أوي إني بشحتكم وبتهربوا مني.. ربنا موجود ويهيديكم من الزّن اللي على ودانكم".
 
لورا عماد
كانت الفنانة لورا عماد قد شاركت في العديد من الأفلام منها "لو كان ده حلم" عام 2001 قبل زواجها من الفنان شريف منير، لتعتزل الفن 20 عاما ، ثم عادت للتمثيل مرة أخرى لتشارك من جديد في حكاية "وانسى روحي وياك" من مسلسل "نصيبي وقسمتك 4".
لورا عماد
لورا عماد
 
الفنان لورا عماد
الفنان لورا عماد
 
آخر أعمال الفنان شريف منير
 
كان آخر أعمال الفنان شريف منير، مسلسل "إجازة مفتوحة" وشاركه البطولة النجوم: لقاء الخميسي، سميحة أيوب، دنيا ماهر، مراد مكرم، وهشام إسماعيل وغيرهم، من ﺇﺧﺮاﺝ محمد عبدالرحمن حماقي، وﺗﺄﻟﻴﻒ أحمد محمود أبو زيد.
 
الفنان شريف منير
الفنان شريف منير

 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق


الأكثر قراءة