أكرم حسني يعلن عن عمله الجديد مع أحمد أمين (صور)

الأربعاء، 27 سبتمبر 2017 10:12 ص
أكرم حسني يعلن عن عمله الجديد مع أحمد أمين (صور)
اكرم حسنى واحمد امين
رشا البحراوي

حالة خاصة يجتمع فيها الثنائى أكرم حسنى و أحمد أمين، وذلك من خلال مشاركتهما في المسلسل الجديد "الوصية" إلى جانب مجموعة من النجوم سيتم الإعلان عنهم خلال الأيام المقبلة.

وقد نشر أكرم حسنى، عبر حسابه الخاص على موقع تبادل الصو والفيديوهات إنستجرام ، عددا من الصور تجمعه بأحمد امين والمخرج أحمد الجندى، معلقا عليها : "بقالي اكتر من سنتين متابعه و معجب بشغله جدا و بإجتهاده و مذاكرته و حرصه علي تقديم حاجة جديدة .. و دايما عندي احساس اننا لو اشتغلنا مع بعض هانقدم حاجة حلوة و متعوب عليها و كتير اتكلمت معاه عن ده .. النهاردة انا فخور ان أحمد أمين عقد مسلسل "الوصية" مع  k media Karim Abouzekri  و اللي هانشترك مع بعض فيه و معانا مجموعة كبيرة من النجوم هانعلن عنهم بمجرد التوقيع .. فخور بالحماس اللي عندنا كلنا عشان نطلع عمل فني يحترمكوا .. المسلسل تأليف Ayman M. Wattar و Mostafa Helmy و الاخراج خالد الخلفاوى.

شارك أكرم حسنى الموسم الماضى في بطولة مسلسل "ريح المدام" أمام أحمد فهمى ومى عمر، إنتاج طارق الجناينى، تأليف تامر إبراهيم وإخراج كريم العدل، ويشارك فى بطولته رجاء الجداوى، بالإضافة لعدد من ضيوف الشرف، على شكل حلقات متصلة منفصلة وحقق العمل نجاحا كبيراأثناء عرضه.

اكررررم
 
اكررم
 
 
اكرم
 

 

 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق