صباح الفضايح.. محمد إمام يوثق رعب إدوارد من الجمال (فيديو)

الإثنين، 30 أكتوبر 2017 11:21 ص
صباح الفضايح.. محمد إمام يوثق رعب إدوارد من الجمال (فيديو)
محمد امام
رشا البحراوي

يستعيد النجم محمد إمام، ذكرياته مع فيلمه السينمائي "كابتن مصر"، بنشر فيديو من كواليس العمل عبر حسابه على موقع تبادل الصور والفيديوهات، "إنستجرام"، معلقا عليه: "لقيت الفيديو ده بالصدفة وافتكرت أيام كانت فعلاً جميلة".
 
وتابع "إمام": "أيام تصوير فيلم.. كابتن مصر.. الفيلم ده غير أن كواليسه من ألطف الكواليس اللي الواحد صور فيها، كمان كان وشه حلو علينا كلنا وسبب في تغيير شكل الخريطة السينمائية وقتها وظهور جيل جديد.. ده غير انه فتح موسم جديد لعرض الأفلام (شم النسيم).. أنا فاكر قبل عرض الفيلم الأستاذ أحمد بدوي المنتج كان عنده مشكله في التوزيع الخارجي وكان أي موزع يشوف بوستر الفيلم يسألوا مين دول".
 
وعلى صعيد أخر، يواصل النجم محمد إمام التحضيرات الخاصة بفيلمه الجديد "شمس وقمر" الذي تعاقد عليه مؤخراً مع شركة نيوسينشري من تأليف محمد ناير وإخراج حسين المنباوي، ويشاركه البطولة النجمة الصاعدة ياسمين صبري، حيث يجسد إمام في أحداث الفيلم دور شاب ملاكم يتعرض للعديد من المواقف ينتج عنها دخوله للسجن.
 

 

لقيت الڤيديو ده بالصدفة و أفتكرت أيام كانت فعلاً جميلة .. أيام تصوير فيلم #كابتن_مصر .. الفيلم ده غير ان كواليسه من ألطف الكواليس اللي الواحد صور فيها ، كمان كان وشة حلو علينا كلنا و سبب في تغيير شكل الخريطة السينمائية وقتها و ظهور جيل جديد .. ده غير انه فتح موسم جديد لعرض الأفلام "شم النسيم" .. انا فاكر قبل عرض الفيلم الاستاذ احمد بدوي المنتج كان عنده مشكله في التوزيع الخارجي و كان اي موزع يشوف بوستر الفيلم يسألوا مين دول !! 😀🔝🚀{ الڤيديو بالكامل علي صفحتي في #فيسبوك }

A post shared by Mohamed Emam (@mohamedemam_official) on

 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق


الأكثر قراءة