زوجة محمد على تطالبه فى رسالة صوتية برعاية بناته.. وسامى كمال الدين يستخدم الرسالة فى التحريض ضدها ويحملها مسئولية بنات المقاول الهارب

الجمعة، 13 سبتمبر 2019 01:11 ص
زوجة محمد على تطالبه فى رسالة صوتية برعاية بناته.. وسامى كمال الدين يستخدم الرسالة فى التحريض ضدها ويحملها مسئولية بنات المقاول الهارب
محمد على

دخل الهارب، سامى كمال الدين، على خط الخلافات ما بين المقاول الهارب محمد على وزوجته، بعد أن استخدم أحد الرسائل الصوتية التى سبق وأرسلتها إلى زوجها المقاول تشتكى خلاها من سلوك أحد بناتهما، وقام سامى كمال بإعادة إرسال الرسالة الصوتية إلى عدد كبير من خلال رسائل الواتس أب، مطالباً الجميع بمساندة محمد على ضد زوجته، والتحريض على الزوجة، وتهديدها أيضاً.
 
وقال سامى كمال الدين فى الرسالة التى بعث بها من هاتفه التركى، لمتابعيه وأصدقائه عبر الواتس أب  " رسالتى إلى زوجة محمد على.. لسه فاكرة دلوقتى بعد كل السنين تتكلمى عن تربية محمد على لبنت حضرتك، هو مين المسئول عن البنت، ومين اللى عايشة معاها، اتقى الله ولو حد هيتحاسب على تربيتها هيبقى انتى مش محمد على، ولا علشان محمد على دلوقتى بقى ايقونة للشباب ف عايزة تظهرى فى الصورة !!!!".
 
استخدام سامى كمال الدين للرسالة الصوتية التى سبق وأرسلتها زوجة المقاول الهارب محمد على لزوجها يؤكد وجود تواصل بين سامى كمال والمقاول الهارب، وأن الأخير يستخدم المذيع فى قناة الشرق للرد على زوجته وتهديدها أيضاً.
 
زوجة محمد على تطالبه فى رسالة صوتية  برعاية بناته (1)
 
وتضمنت رسالة الزوجة الصوتية شكواها من سلوك أحد بناتها التى اعتادت الفترة الماضية الخروج من المنزل دون علم والدتها، وقالت فى الرسالة الصوتية "صباح الخير يا محمد، معلش عاوزة افهم حاجة، انا دلوقتى مش باتكلم مع رحيمة، العيال قارفينى أخر قرف هى وهنادى، مش عارفة الكلام ده واصلك ولا، فوجئت وانا باسال أختها هى رحيمة هنا قالتلى اه، ودلوقتى بابص فى الاوضة مالقتهاش، هل انت عندك علم بالكلام ده، كل يوم تخرج ومش بتيجى الا بالليل، وبتخرج من غير ما تقولى ولا اعرف عنها حاجة، والنهاردة فوجئت انها بايته بره البيت، انت عندك علم ولا ما عندكش علم، وهل الوضع ده سليم ولا ايه.. انا عاوزة تفسير".

 
زوجة محمد على تطالبه فى رسالة صوتية  برعاية بناته (2)
 

 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق


الأكثر قراءة