عمرو دياب يكشف عن هدية دينا الشربيني له في عيد الحب

السبت، 15 فبراير 2020 11:49 م
عمرو دياب يكشف عن هدية دينا الشربيني له في عيد الحب

رد المطرب الكبير عمرو دياب على سؤال عن هدية الفلانتين من دينا الشربيني، قائلا:"جبتلي حاجة جميلة أنها بتعرف تخليني أطلع إنتاج كويس في شغلي أنما هتقولي أديها وردة حمراء، وسؤال أنا جبت أيه ليها أسألها هي في الحاجات دي ومشيها كده بقى".
 
وأكد أنه يعمل مع مجموعة رائعة من الموزعين والملحنين، قائلا:" بدأت في مشواري بعدها ومن يعمل معي يعرف عمل المجموعة وأحب العمل في مجموعة، بيتعبوا مني في الشغل وبيحبوا التعب ويوم نزول الألبوم يكون سعيدا وهو يوم جني التعب واتعودنا".
 
وتابع عمرو دياب، خلال مداخلة هاتفية، للإعلامي عمرو أديب، ببرنامج الحكاية المذاع عبر فضائية MBC مصر: "حتى الصورة التي ظهرت لم ننم لمدة يومين، ونزلت أكثر للناس شوفت وحضرت وقعدت ودخلت أماكن وبقيت اسمع بيحبوا أيه وعايزين أيه، وكنت بقول لمجموعة العمل ويبقي عندي طول الوقت مشكلة بحس أني مقصر في شغلي".
 
وأكمل عمرو دياب:"طول الوقت المساحة كبيرة واختلاف المحتوي، والجمهور بمختلف الثقافات والأشكال أنا راضي بما فيه ولا أنظر لغيري لأن الله اعطاني كثيراً".
 
وعن اعتزال أيمن بهجت قمر، قال الهضبة: "أيمن بهجت قمر أعرفه من سنة 98 من أغنية ولسه بتحبه ياقلبي من أحسن الشعراء الذين جاءوا في الـ20 سنة اللى فاتوا وأيمن شعر مش سهل معندوش حالة وهوا راجل ناجح، غنيت في الكويت أغاني أيمن الناس كلها بتغنيها".

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق