نجلاء بدر تعلن عن ظهورها وزوجها مع ابلة فاهيتا غدا وتعلق "ربنا يستر".. "صور"

الخميس، 16 ديسمبر 2021 12:00 م
نجلاء بدر تعلن عن ظهورها وزوجها مع ابلة فاهيتا غدا وتعلق "ربنا يستر".. "صور"
نجلاء بدر وزوجها
ريهام عاطف

خلال الايام القليلة الماضية اثارت الفنانة نجلاء بدر الجدل بتعليقاتها وزوجها محمد عفيفي بعد ظهورها في أحدى البرامج وهو ما جعلها تضطر الي الرد علي الجمهور بأن تعليقاته ما هي الا مزاح ، لتعلن بعدها الفنانة نجلاء بدر ظهورها غدا في برنامج "أبلة فاهيتا" لتتصدر نجلاء بدر التريند علي محرك البحث جوجل.
نجلاء ببرنامج ابلة فاهيتا
نجلاء ببرنامج ابلة فاهيتا
لتقوم نجلاء بدر عبر صفحتها الشخصية بـ"انستجرام" بنشر صورة لها وكتبت "العشق كله والدلع والضحك من القلب، ميعادنا مع أبلة فاهيتا يوم الجمعة القادم الساعة 11 مساء والجمعة الساعة 11 مساء.. وربنا يستر".
نجلاء بدر وزوجها مع ابلة فاهيتا
نجلاء بدر وزوجها مع ابلة فاهيتا
تصريحات زوج نجلاء بدر 
اثار زوج نجلاء بدر حالة من الجدل بعد إطلاقه تصريحات خلال مداخلة هاتفية ممازحًا زوجته خلال حوارها في برنامج "مساء dmc"، حينما سُئل عن تقييمه لها كفنانة فرد قائلا "بحب فيكي إنك بتعملي تشكيلة أدوار كبيرة الفترة اللي فاتت، أدوار مختلفة ومفاجئة، أنا مش متخيل إمبارح كنت بتفرج عليكي لابسة بدلة، واحدة تخينة وعندها سمنة وصدقتك".
زوج نجلاء بدر
زوج نجلاء بدر
وهو ما جعل نجلاء بدرتسأل زوجها"لو حصل كده في الحقيقة"، فأجاب "هطلقك طبعا.. أنا واخدك موديل معين، واخدك عربية سبور ولذيذة، تقلبي أتوبيس، هنزل المحطة الجاية على طول" ليتم تداول تلك التصريحات بشكل كبير علي السوشيال ميديا دفاعا عن نجلاء بدرالتي اضطرت هي الاخري الرد قائلة "تفاجأت بردود الأفعال من الجمهور ودفاعهم عني، ولكن حرام محمد جوزي كان بيهزر مش أكتر، وأنا عشان عارفة طبيعته وحافظة جوزي كويس جدا وعارفة انه بيهزر".
نجلاء بدر وزوجها
نجلاء بدر وزوجها
وأضافت "عمري ما تخيلت أن الموضوع هياخد الحجم ده، ودفاع الجمهور عني، وأكيد هم عندهم حق طبعا، ولو مش بيهزر يبقى عندهم حق طبعا، ومبسوطة جدا إن الجمهور بيدافع عني وبيدافع عن أي امرأة جوزها بيقولها كده أنه "هيطلقها لو تخنت" وانهت تعليقها "بجد هو كان بيهزر لان دي طبيعته وبيحب الهزار جدا الحمد لله، ودي صفة جميلة جدا فيه ومتخفوش أنا زي الفل وعلاقتنا زي الفل الموضوع كان هزار مش أكتر".
اخر اعمال نجلاء بدر
كانت اخر الاعمال التي شاركت فيها الفنانة نجلاء بدر الحكاية السادسة من الجزء الثاني لمسلسل "إلا أنا" في "ويبقى الأثر" ، من إخراج أحمد يسري، وفكرة يسري الفخراني، وسيناريو وحوار أماني التونسي،وبطولة «مصطفى درويش، إيناس كامل، رانيا منصور» وعدد من نجوم الفن.
 
نجلاء
نجلاء
 
 للاطلاع على أبرز وأهم الأخبار والأحداث يرجى الاشتراك بالصفحة الرسمية لموقع صوت الأمة.. أضغط هنا
 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق