خبط بالعقل.. التلاعب بمشاعر الفقراء لاسقاط الدولة من اللاعيب الإخوان.. مصر حمامة السلام لحقن دماء المسلمين في الروهنيجا.. «يحيا العدل» جنايات القاهرة تقضى بالمؤبد لجمال اللبان وتغرمه 2 مليون جنيه

الأربعاء، 13 سبتمبر 2017 08:00 م
خبط بالعقل.. التلاعب بمشاعر الفقراء لاسقاط الدولة من اللاعيب الإخوان.. مصر حمامة السلام لحقن دماء المسلمين في الروهنيجا.. «يحيا العدل» جنايات القاهرة تقضى بالمؤبد لجمال اللبان وتغرمه 2 مليون جنيه
خبط بالعقل
فاطمة ياسر

يحي العدل جنايات القاهرة تقضى بالسجن المؤبد لجمال اللبان وتغرمه 2 مليون جنيه

فكرين قضية الرشوة الكبيرة أوي أوي دية بتاعت "علي بابا"..فكرين ولا نسيتوا؟..أكبر قضية رشوة اللي حصلت في ديسمبر الماضي إلي اتظبط فيها بتاع 24 مليون جنية وحاجات تانية كتير أوي في بيته ديه....المهم بقي إن "جنايات القاهرة" تسدل الستار على قضية "الرشوة الكبرى" والمحكمة تقضى بالسجن المؤبد لجمال اللبان وتغرمه 2 مليون جنيه وتأمر بمصادرة مليون و200 ألف مع عزله من منصبه..وكمان تقرر إعفاء باقى المتهمين من العقوبة..


مصر حمامة السلام لحقن دماء المسلمين في الروهنيجا ببنجلاديش
حمامة سلام وللحفاظ علي الإنسانية والدين الإسلامي عن حملة إبادة المسلمين في الروهنيجا ببنجلاديش أتحدث..لا أي ديانة ولا أي قلب يستطيع تحمل مثل هذه الأحداث الجبارة والمؤثر في قلوب المواطنين..ولهذه الأسباب لا بد من وجود حمامة للسلام.."مصر تداوى جراح الروهينجا" وتحشد المجتمع الدولى لحقن الدماء.. القاهرة تدعو مجلس الأمن لعقد جلسة طارئة لبحث أزمة الأقلية المسلمة والخارجية تطالب بالحد من التهجير وزعيمة ميانمار تتهرب من جلسات الأمم المتحدة..حاجة كدة توجع القلب وتخاليك تفقد أعصابك من المناظر صعبة الرؤية..


التلاعب بمشاعر الفقراء لإسقاط الدولة خارجيا وداخليا من اللاعيب الإخوان
التلاعب بالفقراء هو الحل..الحل لإية؟..لتدمير مصر والنظام وكل الكلام دة..يادي النيلة هي الناس دية دين أبوها ايه؟..والله معرف..المهم بقي إن في أسرار تدين الجماعة الإرهابية المستترة في الدين الإسلامي..20 مليون دولار ميزانية حرب الدعاية الإخوانية.. الإخوان تضع خطة "ملف الدعم" بميزانية 10 ملايين دولار لشحن الشارع.."الإرهابية" تخطط لإحراج مصر بالأمم المتحدة..وأيضا تدميرها خارجيا وداخليا.

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق