#البنات_محتاجه_ايه: «هات شيكولاتة.. وورد يا إبراهيم»

الأحد، 01 أبريل 2018 01:00 م
#البنات_محتاجه_ايه: «هات شيكولاتة.. وورد يا إبراهيم»
البنات عايزة ايه
أمنية فايد

 
هى البنات أو الستات عايزة إيه؟ سؤال أساسى فى كل جلسة الرجال، بحثا منهم عن طرق إرضاء الفتيات والنساء للحد من المشكلات التى تحدث بينهم، ورغم الدراسات والأبحاث التى تتم عن العلاقات الإنسانية، لم يستطع العلم وتجارب البشر عبر السنين تحديد إجابة على هذا السؤال الهام.
 
وفى محاولة من رواد «توتير» للإجابة على هذا التساؤل، دشنوا #البنات_محتاجة_ايه، ليترك لجميع رواده سرد تجاربهم لعلهم فى النهاية يصلوا إلى نتيجة لإرضاء الفتيات والنساء، وانقسمت الآراء بين جانبين، الأول كان للشباب والتى انحصرت آرائهم حول احتياجات البنات بين الأكل السورى والشيكولاته والخروجة الحلوة.
 
يقول «شريف»: «البنات محتاجة شوكليت وورد وأيس كريم وملاهى ومصيف وأفلام توم كروز وفانوس رمضان ولب وحفلة للهضبة وأكل شاورما». ويضيف «هشام»: «#البنات_محتاجة تلاجة مليانة شيكولاته».
 
1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

6
 
 
 
وحاولت بعض الفتيات أن تساعد الرجال على إرضائهم ورصدوا الجوانب.. تقول «ماهي»: «#البنات_محتاجة أخ يخرجها ويفسحها مش يضربها على القفا فى راحه والجاية»، أما «منه» ترى أن البنات محتاجة حد يفهمها يجبلها ورد وشيكولات ويعملها شاى ويسحب لها الكرسى فى الكافية ويفتحلها باب العربية.
 
أما هدى فقالت: «أكدت أن الفتيات نفسهم ميعرفوش عاوزين إيه».
 
7
 

8
 

9
 

10
 

11
 
12
 

13
 

14
 

15
 

16
 

 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق


الأكثر قراءة