اليوتيوبر عمرو راضي.. يثير تساؤلات السوشيال ميديا بصور العكاز والأشعة

الأربعاء، 26 أغسطس 2020 03:07 م
اليوتيوبر عمرو راضي.. يثير تساؤلات السوشيال ميديا بصور العكاز والأشعة
عمرو راضي
أمل عبد المنعم

ظهور اليوتيوبر عمرو راضي، صديق الراحل مصطفى حفناوي، في صور يمسك بعكاز وأشعة ومنحني الظهر، جعله يتصدر التريند بعد تداول هذه الصور من رواد الفيس بوك، والتي توضح حالة عمرو راضي الصحية المتدهورة بعد وفاة صديقه.

وكانت صور عمرو راضي بالعكاز أول ظهور له منذ الوفاة بوجه شاحب وبنية ضعيفة، مما أثار تساؤلات السوشيال ميديا،، وانتشار الشائعات ولذلك تدخل بعض أصدقاؤه المقربين ليوضح حقيقة وضع عمرو راضي الصحي والنفسي.

resize
 

وبعدها نشر هشام أحمد صديق عمرو راضي تفاصيل تعليق على الصورة وكتب فيه " كلنا رجعنا لحياتنا إلا هو،، كلنا نزلنا وخرجنا ونشرنا بوستات على النت واشتغلنا بلا استثناء،، وأنا أولهم محدش حزين فينا زي عمرو راضي،، ومحدش شايل شيلة قده،، محدش يزايد ولا يقول ولا ينطق،، انا أولكم وكلكم عارفين أن عمرو راضي أخويا وصاحبي".

وتابع صديق عمرو راضي " أنا عارف عمرو راضي عامل ازاي أدعوله،، هو الوحيد اللي مرجعش لحياته والوحيد اللي موت حفناوي معداش عليه لسه ولا فاق من الصدمة،، محدش يطلع في ستوري ويقول أنا وأنا كلنا بلا استثناء اللي كان قريب واللي كان بعيد من مصطفى رجع لحياته إلا عمرو راضي،، وبس أنا بيرد عليا كل أسبوع بستناه يفتح،، أي حد مكنش بيحبه أو بيحبه هيحس باللي هو فيه أدعوله عمرو راضي راجل وهيعدي منها وهيقدر يقوم على حيله تاني".

تفاصيل مرض عمرو راضي

ظهور عمرو راضي متكأ على عكاز ويحمل أشعة في حالة نفسية متدهورة منذ وفاة صديقه المقرب مصطفى حفناوي، ترجع إلى أن عمرو راضي منذ أسبوع تقريباً كان يسير بسيارته وهو في حالة نفسية متدهورة،، وعندما اصطدم بسيارته في رصيف، نتج عنها آلام في فقرات ظهره، وآلان يتلقى جلسات علاج طبيعي،، وشفاؤه بشكل سريع يتوقف على تحسن حالته النفسية والصحية.

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق


الأكثر قراءة